نرگس سر گران

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

درمان بواسیر در کلنیک سامان چگونه است؟

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ق.ظ

درمان بواسیر با لیزر به زبان ساده یک روش درمان قطعی بواسیر خونی یا خارجی است که در آن به روش عمل جراحی بواسیر با لیزر به جای کاتر استفاده می شود. لیزر به خاطر گرما و دقتی که دارد باعث می شود بیماری خونریزی یا دردی نداشته باشد. به همین سادگی!

درمان بواسیر با کلینیک سامان

 

عمل جراحی بواسیر با لیزر چیست؟

عمل جراحی بواسیر با لیزر روش جدید درمان هموروئید است در این روش عمل جراحی بواسیر با لیزر بدون بستری شدن و بدون درد و خونریزی توسط اشعه لیزر کمتر از 18 دقیقه با کمترین هزینه انجام می شود.سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد.

درمان با لیزر بواسیر در معمولا در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در این روش بافت های بواسیر بیمار با لیزر از بین می رود. توجه داشته باشید که احتمال عود مجدد بواسیر در این روش بسیار کم است.

معرفی درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر با ضمانت در کمترین زمان کم هزینه ترین درمان بواسیر در تهران به صورت تضمینی بدون درد و خونریزی با دکتر اختصاصی خانم.
سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد. درمان بواسیر با لیزر در معمولا در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در این روش بافت های بواسیر بیمار با لیزر از بین می رود.

توجه داشته باشید که احتمال عود مجدد بواسیر در این روش بسیار کم است.

 

درمان قطعی بواسیر

برای درمان قطعی بواسیر روش های مختلفی وجود دارد مثل درمان خانگی بواسیر, درمان پزشکی یا گیاهی ما این روش ها را برای شما بررسی می کنیم.

اگر هموروئید یا بواسیر معالجه نشود مشکلاتی را به وجود می آورد. ما اینجا در مورد روش های درمان بواسیر با شما حرف خواهیم زد.درمان‌ های زیادی وجود دارند که می‌ توانند خارش و ناراحتی را کاهش دهند. ایجاد تغییرات غذایی ساده و عدم فشار بردر هنگام توالت اغلب توصیه می‌ شود.اگر گاهی وقت های می شنوید معجزه درمان بواسیر معمولا بحث روی سلامت غذایی است

مزایای درمان بواسیر با لیزر

مزایای درمان بواسیر با لیزر چیست؟

هزینه پایین درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر همان طور که در بالا اشاره کردیم این روش هزینه های بسیار کمتری از روش های دیگر پزشکی مثل جراحی دارد. لازم است بدانید شما در کلینیک سامان فقط یک بار هزینه می پردازید و باقی هزینه ها مثل پانسمان های بعدی رایگان است.

بدون درد و خونریزی

بیمار در این روش درد خیلی کمتری حس می کند به طوری که برخی این روش را بدون درد می دانند یک روش بدون درد و خونریزی! استفاده از لیزر باعث قطع شدن خونریزی محل برش می شود و از آنجایی که عمل برش با لیزر انجام می شود بیمار درد خیلی تاچیزی حس می کند.

درمان سریع بواسیر با لیزر

در بالای ۹۰ درصد بیماران لازم نیست بیمار بستری بشود و همان روز مرخص می شود بر خلاف روش های دیگر که چندین روز و هفته بیمار را درگیر می کند. کم بودن زمان درمان و بهبودی باعث جذابیت این روش لیزر بواسیر شده است چون گاهی بیمار نمی خواهد روند درمان به روال زندگی اش لطمه بزند. برای اصلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید: saman-clinic.ir

در صورت تشخیص پزشک معالج شما روش لیزری تقریبا بهترین روش درمان بواسیر است.درمان بواسیر با لیزر یک راه جدید برای درمان بواسیر است. این روش درمان قطعی و فوری و کم هزینه بوده و می تواند جایگزین جراحی و عمل بشود.

عمل لیزر بواسیر چگونه است؟

در روش عمل جراحی بواسیر با لیزر بیمار بی هوش نمی شود و ناحیه مورد نظر فقط بی حس می شود. این متد درست بر خلاف روش عمل جراحی است که با چاقوی جراحی محل آسیب دیده را بریده و بر می داشتند.اما اینجا این کار توسط لیزر انجام می شود.

پس به این خاطر در این روش نیازی به بستری شدن نیز نیست. در حالی که در روش جراحی بواسیر باید چند روزی در بیمارستان یا کلینیک بستری شوید.درمان بواسیر با لیزر یا عمل جراحی بواسیر با لیزر یک روش درمان قطعی بواسیر یا هموروئید به صورت سرپایی با اشعه لیزر کمتر از 18 دقیقه در تهران.

عمل جراحی هموروئید با لیزر

درمان بواسیر با لیزر با ضمانت در ۲۵ دقیقه کم هزینه ترین درمان هموروئید با لیزر تهران به صورت تضمینی بدون درد و خونریزی با پانسمان های رایگان.سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد.

کمتر از یک ربع 15 ساعت.

مراحل عمل جراحی بواسیر با لیزر

  1. نوبت بگیرید

    با توجه به اینکه تعداد زیادی بیمار هر روز به کلینیک مراجعه می کنند لطفا قبل از مراجعه هماهنگی کنید.

  2. معاینه می شوید!

    همه چیر را خواندید بسیار خوب است اما شما در هر مرحله ای باید توسط یک پزشک متخصص معاینه شوید. اصلا چیزی به نام خود درمانی نباید بذارد با سلامتی خودتان شوخی کنید

  3. درمان دارویی بواسیر

    خب خیلی رک بگوییم در کلینیک سامان قرار نیست شما را با هر بهانه ای بفرستیم زیر دستگاه لیزر یا به قول قدیمی ها زیر تیغ جراحی. بعد از معاینه توسط دکتر اگر بواسیر یا هموروئید شما در مرحله ای بود که می شود با دارو معالجه اش کرد حتما به شما گفته می شود

  4. لیزر بواسیر

    خب مزایا و هزینه های لیزر بواسیر برای شما شرح داده می شود اگر بواسیر تان در مرحله ای هست که می شود با لیزر به صورت قطعی درمانش کرد به شما پیشنهاد می شود تا آگاهانه تصمیم بگیرید.

  5. مراجعات بعدی

    خب لیزر بواسیر در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. شما به خانه می روید و استراحت می کنید ممکن است چند بار برای تعویض پانسمان برگردید در این مرحله هیچ هزینه ای در کلینیک سامان از شما در یافت نمی شود.

  6. به سلامتی سلام کنید

    خب تبریک می گوییم شما دیگر بواسیر ندارید.

درمان بواسیر به صورت قطعی با لیزر

بواسیر بیماری است که در بافت های سیاهرگی مجرای نشیمنگاه ظاهر می شود. در حالت عادی این رگها مثل بالشتکی ترکیبی از مجرای سرخرگی – سیاهرگی و بافت پیوندی، کار کنترل مدفوع را برعهده دارند، ولی هرگاه این رگ ها تورم داشته باشند بواسیر اتفاق می افتد. بواسیر چیست؟

عوارض درمان با اشعه لیزر

تنها ترین عیبی که روش درمان بواسیر با لیزر دارد, این است که اگر حجم بواسیر های ایجاد شده در ناحیه مقعد بیش از اندازه بزرگ و دامنه پخش آنها نیز گسترده تر باشد, ممکن است نتوان با لیزر ناحیه بواسیر زده را به خوبی مدیریت کرد. به غیر از این مورد عیب دیگری برای لیزر بواسیر بیان نشده است.

کمتر از یک دقیقه 20 ساعت.

بعد از عمل بواسیر چه باید کرد

آرام باشید

فاصله محل درمان تا منزل را با وسیله مناسب و با آرامش طی کنید.

استراحت مطلق و استراحت کافی

در ۲۴ ساعت اول بعد از لیزر درمانی استراحت کنید.

مصرف داروها در زمان درست

طبق دستور پزشک معالج داروهای تجویز شده را به صورت منظم مصرف کنید.

کنترل غذایی صحیح

زمان های دستشویی رفتن را با رژیم غذایی مناسب متعادل و منظم کنید.

زیاد نشستن و ایستادن به صورت طولانی ممنوع

به صورت طولانی یک جا نشستن را ترک کنید.زیاد سر پا نایستید.

دقت در شستشوی جای عمل بواسیر

ناحیه مقعدی خود را با شامپوهای بدون سوزش مثل شامپو بچه منظم شسته و خشک کنید.

برای درمان بیرون زدگی بواسیر چه باید کرد؟

معمولا در چنین شرایطی توصیه می شود که غذاهای ملین مصرف کنید اما این برای درمان خانگی بواسیر است و پیشنهاد می شود به پزشک مراجعه کنید.

دوران نقاهت بعد از عمل بواسیر یا همورئید با لیزر چقدر طول می کشد؟

دوره نقاهت شما بعد از لیزر بواسیر کوتاه تر است. نیازی به استراحت طولانی مدت در منزل نیست.مجبور به بستری شدن در بیمارستان یا کلینیک نیستید.

مراکز درمان هموروئید با لیزر را از کجا ادرس بگیرم؟

نیازی به جستجوی خاصی نیست شما از طریق اینترنت می تونید کلینیک های فعال را پیدا کنید. کلینیک سامان, دکتر درد, مرکز جم لیزر هم در خدمت شماست.

من خانم هستم و معذوریت دارم چه کنم؟

اصلا نگران نباشید شما توسط یک دکتر خانم معاینه و جراحی می شوید.

جای دیگری زنگ زدم هزینه پایین تر از شما می گفتند برای درمان با لیزر بواسیر چرا؟

خب برخی همکاران هزینه های مراجعات بعدی را به صورت جداگانه حساب می کنند در حالی که شما در کلینیک سامان فقط یک بار هزینه پرداخت می کنید احتمالا روش همکاران محترم برای بازاریابی است.

چه کسانی نباید بواسیرشان را لیزر کنند؟

همانطور که گفته شد این روش درمانی هیچ محدودیتی برای هیچ کسی ندارد و کسانی که با علائم بواسیر دست و پنجه نرم می کنند, بدون هیچ مشکلی می توانند از آن استفاده کنند. درست است که استفاده غالب این روش برای درمان بواسیرهای خارجی و پیشرفته است, اما مبتلایان به بواسیرهای داخلی نیز که علائم بواسیر در آنها قابل تحمل نیست نیز می توانند از لیزر برای درمان خود استفاده کنند.

بهترین راه درمان بواسیر

توجه داشته باشید که هیچ روش درمانی ایده آل ترین نیست و با توجه به شرایط بیماری نسبی است.

توجه داشته باشید که درمان بواسیر به روش های مختلفی انجام می شود. ما در اینجا سعی می کنیم همه روش هایی که به درمان قطعی بواسیر منجر می شود را برای شما توضیح بدهیم. اگر خدای ناکرده به بواسیر مبتلا شده اید اصلا نباید نگران باشید و قول معروف اصلا نباید خجالت بکشید.:)

نظر ما:

به هر حال به نظر ما اگر به دنبال درمان فوری و سریع بواسیر هستید باید روش های پزشکی آن را امتحان کنید. اما خب روش های دیگری هم برای درمان بواسیر وجود دارند.

عکس درمان قطعی بواسیر

  • درمان بواسیر با باند لاستیکی

درمان بواسیر با بستن باند لاستیکی

این روش با حداقل تهاجم با استفاده از نوارهای پلاستیکی کوچک برای تسریع جریان خون به بواسیر است. دکتر شما این باندها را در اطراف بواسیر قرار خواهد داد و در عرض یک هفته بواسیر متلاشی شده و کاملا سقوط می‌ کند. این روش درمان بواسیر با رابربند هم نام دارد.

درمان بواسیر با تزریق اسکلروتراپی

این روش شامل یک تزریق شیمیایی در بافت ملتهب برای درمان بواسیر است. این کار منجر به اختلال در بواسیر و کاهش درد و التهاب می‌ شود. تزریق باعث درد نسبتا کمی می‌ شود، اما ممکن است کمتر از بستن باند لاستیکی موثر باشد.

چه کسانی نباید بواسیرشان را لیزر کنند؟

همانطور که گفته شد این روش درمان بواسیر هیچ محدودیتی برای هیچ کسی ندارد و کسانی که با علائم بواسیر دست و پنجه نرم می کنند, بدون هیچ مشکلی می توانند از آن استفاده کنند. درست است که استفاده غالب این روش برای درمان بواسیر خارجی و پیشرفته است, اما مبتلایان به بواسیر های داخلی نیز که علائم بواسیر در آنها قابل تحمل نیست نیز می توانند از عمل جراحی بواسیر با لیزر برای درمان خود استفاده کنند

درمان بواسیر با روش انعقاد

در این روش برای درمان بواسیر از لیزر، نور مادون‌ قرمز، یا گرما (دو قطبی) استفاده می‌ شود. عوارض جانبی اندکی دارد ولی اغلب در مقایسه با باند لاستیکی، میزان بازگشت بالایی دارد.

در برخی موارد، بواسیر ممکن است به درمان‌ های غیر جراحی پاسخ ندهد. اگر با درمان‌ های دیگر موفقیت نداشته باشید ، یا اگر بواسیر شما بزرگ تر شده است، پزشک شما ممکن است جراحی را برای برداشتن بواسیر پیشنهاد دهد.

چند گزینه جراحی متفاوت وجود دارد، و ممکن است در یک محیط سرپایی و یا ممکن است به بستری شدن با توجه به تکنیک جراحی و شدت بواسیر نیاز داشته باشند.

[caption id="attachment_2107" align="aligncenter" width="600"]درمان بواسیر با روش انعقاد انواع هموروئید[/caption]

روش‌ های جراحی خطر خونریزی طولانی‌ مدت، عفونت و نشت مدفوع را برطرف می کنند، اگرچه عوارض آن در طولانی‌ مدت بسیار نادر هستند.

درمان بواسیر با روش هموروئیدکتومی

درمان بواسیر با روش هموروئیدکتومی

این یک روش جراحی برای برداشتن بواسیر و بافت اطراف بواسیر است. هموروئیدکتومی موثرترین راه برای رهایی از بواسیر است که به سایر درمان‌ ها پاسخ نمی‌ دهند. ​این روش برای درمان قطعی بواسیر هم به کار می رود.

درمان فوری درد بواسیر با دارو

اگر منظور شما از درمان فوری درد بواسیر استفاده از قرص یا دارویی باشد که در عرض چند لحظه بواسیر شما را درمان کند، کاملا در اشتباه هستید.

درمان فوری درد بواسیر با دارو

شاید کرم یا دارویی خاصی برای درمان بواسیر وجود داشته باشد ولی در فوری بودن آن می توان شک کرد.کلا هر گونه دارو و درمانی باید تحت نظر پزشک متخصص بیماری های مقعدی و گوارشی استفاده شود و تاثیرگذاری هر دارو یا درمانی زمان بر است و نیاز به مراقبت و عمل به توصیه های پزشک دارد.

آشنایی با درمان های سنتی بواسیر یا هموروئید

درمان گیاهی بواسیر

درمان یبوست تنها راه خلاص شدن از بواسیر در مراحل ابتدایی بیماری است. در ابتدا همه مسیرهای گوارشی برای چندین روز باید استراحت کنند تا روده پاک شود.

برای این کار بیمار باید خوردن میوه را حداقل تا شش روز ادامه دهد بعد از آن ممکن است از غذاهای طبیعی برای راحت مدفوع کردن استفاده کند.

  1. انجیر خشک: چند انجیر خشک را با آب گرم شستشو دهید و شب آن را خیس کنید. صبح انجیر و آبی که انجیر در آن خیس خورده را میل کنید.
  2. خوردن انجیر زمان عصر هم سودمند است. خوردن انجیر هنگامی تاثیرگذار است که چندین هفته خوردن آن را ادامه دهید. دانه های ریز انجیر سبب تحریک روده و حرکت مدفوع می شود.
  3. بواسیر سبب کم شدن فشار در ناحیه مقعد و کم شدن میزان بواسیر می شود. برای رهایی از این بیماری باید بتوانید جلوی یبوست خود را بگیرید.
  4. تربچه: مخلوط صد میلی گرم از تربچه رنده شده و یک قاشق عسل و یا نوشیدن آب این سبزی دو بار درروز در حدود 60 الی 90 میلی گرم در درمان بیماری مفید است.
  5. این روش درمانی می تواند به شکل داروی خارجی هم استعمال شود. تربچه سفید را با شیر ترکیب کنید تا به شکل خمیر درآید استفاده آن در محل درد سبب کم شدن ورم و درد می شود.
  6. شلغم: آب برگ آن باید گرفته شود و 150 میلی گرم باید به بیمار داده شود و هنگامی که آب آن را مصرف می کنید، خوردن میوه های خام و سبزیجات ضروری است. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، آب برگ شلغم را به اندازه یکسان با آب شاهی و اسفناج و هویج مخلوط کنید.
  7. خوردن کدو: سه قاشق چایخوری آب برگ کدو را با یک لیوان شیر بدون چربی مخلوط کرده و هر روز صبح مصرف کنید و خمیر ریشه گیاه را نیز برای به دست اوردن نتیجه بهتر می توانید استفاده کنید.
  8. زنجبیل: نصف قاشق چایخوری از آب زنجبیل تازه را بایک قاشق چایخوری آبلیموی تازه و نعناع و یک قاشق عسل ترکیب کنید.
  9. پیاز: در بواسیر خونی مصرف پیاز سودمند است. تقریبا 30 گرم آن را در آب رنده کنید. شش گرم شکر را به آن بیفزایید و دو بار در روز مصرف کنید. بعد از چند روز عوارض این بیماری کم می شود. همینطور پیاز در درمان بواسیر خشک مؤثر است.
  10. علف: تنقیه آب علف دیواره روده را از مدفوع پاک می کند مرحله عادی تنقیه با آب ولرم است. بعد از 20 دقیقه صبر کردن می توان 90 الی 120 میلی گرم از این ماده را استفاده کرد.
  11. دانه کنجد: بیست گرم دانه کنجد را در پانصد میلی گرم آب بجوشانید تا آب آن یک سوم میزان اصلی شود یا به شکل یک شیرینی دربیاید. آن را با آب به شکل خمیر در بیاورید و برای درمان بواسیر می توانید آن را با کره استفاده کنید.
  12. هلیله کابلی: گیاه هلیله کابلی برای درمان بواسیر در کلینیک سامان و به عنوان ماده ای ملین وگس معروف است. این میوه باید در روغن سرخ شود تا به رنگ قهوه ای درآید؛ سپس آن را پودر کرده و نگهداری کنید.

نصف قاشق چایخوری از این پودر هنگام خواب سبب حرکت معمولی مدفوع هنگام صبح می شود. گس بودن میوه سبب از بین رفتن سفتی مدفوع می شود. ترکیب خمیر میوه در روغن برای استعمال خارجی مفید است.

توجه کنید که هیچکدام از این روش های درمان گیاهی بواسیر، درمانی قطعی برای بواسیر شما نیستند و شما برای درمان کامل نیاز دارید با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت و راهکارهای درمانی موثر را با توجه به درجه بواسیر خود از وی دریافت کنید.

درمان خانگی بواسیر

اولین کار برای درمان خانگی بواسیر این است که ناحیه مورد نظر را کاملا تمیز کنید. هر چند که تمیز کردن مقعد کمی با درد همراه است ولی می توانید به آهستگی محل را با یک لیف حمام نرم، آب گرم و صابون ملایم شستشو دهید. برای درمان خانگی بواسیر همچنین می توانید از کرم هیدروکورتیزون، آرام کننده های موضعی مثل لیدوکایین یا بنزوکائین نیز برای این کار استفاده کنید.

آلوئه ورا روان کننده و مسکن خوبی برای درمان خانگی بواسیر است شما می توانید ژل آلوئه ورا از داروخانه تهیه کنید و در ناحیه مورد نظر بمالید. سرکه سفید و یا سرکه سیب نیز می تواند به آرام کردن خارش، سوزش و التهاب کمک کند یک توپ پنبه با سرکه خیس کنید و به محل موردنظر بمالید.

نوشیدن مداوم آب می تواند مدفوع شما را نرم کند و فشار در موقع دفع را کم کند، موقعی که شما حدس می زنید که به بواسیر مبتلا شده اید، نوشیدن آب خود را به 8 تا 10 لیوان آب در روز افزایش دهید.

فیبر یکی دیگر از نرم کننده های مدفوع خیلی خوب است، شما می توانید آن را با خوردن غذاهای با فیبر بالا یا با کمک یک مکمل فیبر و یا هر دو به رژیم غذایی خود بیفزایید.

حبوبات بیشتر، غلات سبوس دار، دانه ها، میوه ها و سبزیجات بخورید.

نشستن در وان آب گرم یکی دیگر ار روش های خانگی درمان بواسیر است.

آب گرم آرام کننده بواسیر است و مطمئن شوید که آب داغ نباشد. آب گرم به تنهایی آرام کننده بواسیر است ولی می توانید کمی نمک طعام، نمک فرنگی اصل، بابونه، بومادران و کالندولا را هم به آن بیفزایید.

بعد از هر دفع مدفوع به مدت بیست دقیقه در وان آب گرم بنشینید. به آرامی ناحیه مقعد را با یک حوله نرم خشک کنید.بسته یخ و یا کمپرس سرد نیز می تواند به کم کردن تورم، التهاب و درد کمک کند. بسته یخ را در مقعد به مدت پانزده دقیقه بگذارید و یا فشرده سازی کنید و دو تا سه بار در روز این کار را تکرار کنید.

ورزش عملکرد روده را تحریک می کند و باعث می شود دفع مدفوع آسان تر شود. سعی کنید بیست دقیقه در روز تمرین هوازی متوسط انجام دهید. پیاده روی یک روش خوب برای شروع این کار است.

در صورتی که یک کار کم تحرک دارید در هر ساعت برخیزید و در اطراف راه بروید، ورزش بیشتر به کم کردن وزن شما نیز کمک می کند.

مدفوع نرم تر به معنی فشار آودن کمتر به ناحیه مقعد است و زمان کمتری صرف نشستن در دستشویی می کنید. تغییرات رژیم غذایی به معنای هر دو افزودن، حذف و یا کم کردن مصرف غذاهای خاص است.

 

آیا بواسیر با لیزر درمان می شود؟

بلی بیماری بواسیر را به کمک لیزر بدون درد و خونریزی می شود درمان کرد. باید توجه داشته باشید که در این روش از لیزر به جای کاتر یا همان تیغ جراحی استفاده می شود ولی چون کار به دقت انجام می شود بیمار درد چندان احساس نمی کند. درمان بواسیر با لیزر گزینه خیلی پیچیده ای نیست فقط یک امکان جدید برای رهایی سریع تر از این بیماری است.

آیا برای درمان بواسیرم حتما باید عمل کنم یا لیزر کنم؟

خیر در بیشتر موارد برای درمان هموروئید اصلا نیازی به عمل جراحی یا با لیزر نیست در کلینیک سامان تا نیازی به عمل نداشته باشید به شما توصیه نمی کنیم. بارها گفته ایم که در کلینیک سامان ما به اخلاق پزشکی متعهد هستیم و به هیج وجه بیماری که نیازی به لیزر یا جراحی متداول ندارد را تشویق به این کار نمی کنیم.

هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر زیاد نیست؟ چرا برخی کلینیک ها قیمت پایین تری می دهند؟

باید بگوییم کلینیک سامان برخلاف برخی دیگر یک واحد تجاری نیست که قیمتی را با اصول بازاریابی پزشکی تهیه کند تا بیمار تشویق به انتخاب درمان با لیزر شود و بعد با روش های مختلف هزینه های دیگری ازش گرفته شود. ما در سامان فقط یک بار از بیمار هزینه می گیریم و برای مراجعات بعدی برای پانسمان هیچ هزینه ای نمی گیریم.

در تبلیغات درمان بواسیر با لیزر گفته می شود این بیماری کمتر از نیم ساعت درمان می شود درست است؟

خیر این یک جمله تبلیغاتی است که اشاره درستی به واقعیت ماجرا ندارد اما از آن جایی که خود عمل بواسیر با لیزر زمان خیلی کمی می گیرد و بیمار نیازی نیست تا بستری شود اما بهبودی کامل نیاز به چندین جلسه مراجعه و تعویض پانسمان دارد.

  • mahdi pedram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی