نرگس سر گران

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

درصورتی که از چاقی مفرط رنج می برید و به دنبال روشی همیشگی برای کاهش وزن هستید، جراحی لاغری گزینه مناسب تری برایتان خواهد بود. در صورتی که وزنی نرمال دارید اما قسمتی از چربی های بدنتان به ورزش و رژیم واکنشی نشان نمی دهند، بهتر است لیپوساکشن را انتخاب کنید.

آیا بهتر است پس از جراحی لاغری از لیپوساکشن استفاده کرد؟

با وجود کاهش وزنی که پس از جراحی لاغری حاصل می شود، برخی از بیماران هنوز هم از ظاهر خود به علت چربی های ذخیره شده در برخی قسمت های بدن ناراضی هستند. متاسفانه چربی های شکم، ران و باسن در اغلب موارد باقی می مانند و انتخاب لباس را برای بیمار دشوار می کنند. انجام لیپوساکشن پس از جراحی لاغری روشی عالی برای خلاصی از چربی های شکم و پهلو و سایر نقاطی است که ورزش اثر چندانی بر آنها ندارد. انجام  لیپوساکشن توسط جراح متخصص و ماهر که درک درستی از زیبایی فرم و شکل بدن زن و مرد دارد، می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد.

فواید لیپوساکشن پس از جراحی لاغری

  • برش ها کوچک بوده و به راحتی می توان چربی ها را بیرون کشید.
  • برش ها حتی بدون بخیه به سرعت بهبود پیدا می کنند.
  • عوارض لیپوساکشن به ندرت رخ می دهد.
  • زخم ها کوچک بوده و به سرعت محو می شوند.
  • برای کاهش درد، بیحسی موضعی انجام می گیرد.
  • تورم یا بیحسی از چند روز تا دو هفته ممکن است باقی بماند.
  • بیماران می توانند انتخاب کنند که کدام بخش از بدن لیپوساکشن شود.

آیا لیپوساکشن برای من مناسب است؟

برای اینکه بدانید آیا لیپوساکشن برای شما مناسب است یا بد. باید قبل از عمل لیپوساکشن، در مورد جراحی خود با پزشک صحبت کنید. به پزشک بگویید که از جراحی خود چه انتظاری دارید. سابقه پزشکی خود را به صورت کامل در اختیار پزشک بگذارید، و بهتر است لیستی از شرایط پزشکی که داشته اید تهیه کنید و آن را به پزشک بدهید. به جراح در مورد هر نوع دارو، مکمل‌ ها و یا داروهای گیاهی که استفاده کرده یا می کنید بگویید.

جراح شما توصیه می‌ کند که حداقل دو هفته قبل از جراحی، داروهای ویژه ای مانند داروی رقیق کننده خون یا داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی را متوقف کنید.

اگر شما تنها نیاز به برداشتن مقدار کمی چربی دارید، جراحی ممکن است در مطب انجام شود. اما اگر مقدار زیادی از چربی باید برداشته شود و یا اگر قصد دارید اقدامات دیگری نیز در همان زمان انجام دهید، جراحی ممکن است در یک بیمارستان یا کلینیک تخصصی انجام شود و پس از آن یک شب در آنجا تحت مراقبت باشید. در هر صورت، ترتیبی بدهید که کسی همراه شما باشد تا بعد از عمل شما را به خانه برساند. ​

قبل از عمل لیپوساکشن، جراح ممکن است دایره‌ ها و خطوطی را در نواحی بدن شما علامت‌ گذاری کند تا درمان شوند. همچنین ممکن است عکس هایی هم قبل و بعد از عمل گرفته شوند تا بتوان آنها را با هم مقایسه کرد.

آیا لیپوساکشن خوب است
آیا لیپوساکشن خوب است

هزینه لیپوساکشن

عوامل زیادی بر روی تعیین هزینه لیپوساکشن تاثیر می گذارند که اصلی ترین آنها، ناحیه ای است که تحت عمل قرار می گیرد. به عنوان مثال هزینه لیپوساکشن شکم با غبغب خیلی فرق دارد. همچنین هزینه دستمزد پزشک با توجه به تخصص وی متغیر است. کلا باید برای تعیین هزینه لیپوساکشن به این موارد توجه کنید.

  • هزینه بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک
  • هزینه داروهای تجویز شده
  • هزینه آزمایش‌ ها
  • هزینه جراح

 

هزینه لیپوساکشن پهلو

همانطور که گفته شده هزینه لیپوساکشن وابسته به ناحیه مورد عمل است. هزینه لیپوساکشن پهلو نیز با توجه به میزان ناحیه ای که نیاز با لیپوساکشن دارد و هزینه اتاق عمل و بیهوشی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد پزشک معالج تعیین خواهد شد و توجه داشته باشید که هزینه لیپوساکشن در مراکز مختلف متفاوت است و تعرفه پزشکی خاصی برای آن وجود ندارد.

  • mahdi pedram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی